OPSCENTER: Platforma komunikacyjna Opterus dla sektora detalicznego
OPSCENTER to bezpłatna aplikacja mobilna opracowana przez firmę Opterus dla użytkowników systemu Android. Ta aplikacja umożliwia użytkownikom dostęp do swojego konta Opterus OPSCENTER w celu odbierania i odpowiadania na wiadomości, wykonywania zadań, śledzenia problemów, przeglądania dokumentów i bazy wiedzy. Aplikacja oferuje również konfigurowalne liczniki i powiadomienia push, informujące użytkowników o nowych lub zaktualizowanych informacjach.
Aplikacja zapewnia szczegółowe funkcje, takie jak tworzenie, czytanie, filtrowanie, archiwizowanie i wyszukiwanie wiadomości, zadań i problemów. Umożliwia również użytkownikom zatwierdzanie wiadomości i zadań (osoby odpowiedzialne), tworzenie i odpowiadanie na wiadomości i problemy oraz tworzenie i zamykanie zadań. Użytkownicy mogą tworzyć problemy dla wiadomości i zadań, przekierowywać, rozwiązywać, przypisywać i zamykać problemy, przeglądać kalendarz SOC, otwierać zadania i wydarzenia, wyszukiwać i przeglądać dokumenty oraz elementy bazy wiedzy.
OPSCENTER to platforma komunikacyjna zaprojektowana specjalnie dla sektora detalicznego. Ułatwia ona wszelkie formy komunikacji w przedsiębiorstwie detalicznym, umożliwia monitorowanie komunikacji między sklepami oraz sprawdzanie zgodności sklepów. Aplikacja obsługuje również funkcję Single Sign-On oraz powiadomienia i liczniki na urządzeniach iOS zgodnie z konfigurowalnymi ustawieniami.
Ważne jest zauważenie, że aby włączyć tę aplikację, użytkownik musi należeć do firmy, która posiada licencję na aplikację internetową Opterus OPSCENTER.